Selecciona l’idioma:
Ressenyes 100 % reals i verificades.
Bannino F. valoració
Amanda B. valoració
We have been here several times and have had consistently excellent food and service. Highly recommended.
Aleks K. valoració
Warm welcome from the staff. Food is excellent every time we have been. Great atmosphere!
Thrane-Møller L. valoració
Great atmosphere. Lovely food and sweet service. I was last there 20 years ago, it was like yesterday.
Florence R. valoració
Toujours de très bons produits, cuisson parfaite et accueil très chaleureux. Nous y retournerons
Larsson B. valoració
michael d. valoració
A lovely family run typical French restaurant which I have been going to for years. Great service and excellent food cooked in their own special wood fire. See you next time
Hag N. valoració
God mat och härlig stämning!
Florence E. valoració
La viande était trop cuite et le rapport qualité prix trop élevé
Lizelle S. valoració
This is our family favourite Fantastic food and great atmosphere in a little side street in the old town